"Nemůže-li pravda býti projevena bez pohoršení, lépe je přijmouti pohoršení, nežli pustiti pravdu." Jan Hus 

Veselá a dlouhá historie s O2

19. září 2010 v 22:32 | The Truth |  Ostatní

Moje peripetie s mobilním operátorem


Jako každý člověk v dnešní době, i já (bohužel) využívám služby mobilního operátora (jinak to asi nejde) a díky tomu byl můj život obohacen o další velmi zajímavou zkušenost.

Už podle názvu článku poznáte, že jsem se rozhodla využívat "služby" O2. Začalo to v červnu tohoto roku, kdy mi na mobil přišla SMS, že mi byl změněn tarif na jakýsi O2 SMS... i když "jakýsi", jednoduše řečeno je to ten nejnevýhodnější tarif vůbec. Docela jsem se tomu podivila a tak jsem se rozhodla zapátrat v šuplíku a vylovila jsem smlouvu sepsanou před dvěma lety - zjistila jsem, že v červnu vypršela její platnost. Samozřejmě by bylo velmi naivní očekávat, že vás někdo z této firmy upozorní, že smlouva zanedlouho pozbyde platnosti... Musíte si pořád všechno hlídat sami, aneb jak se říká "neznalost neomlouvá".

Co se dalo dělat, vydala jsem se na pobočku O2 a sdělila jim svůj poznatek ohledně smlouvy. Bylo mi řečeno, že mi tarif změní na výhodnější a "změna toho tarifu proběhne během tří dnů, no... možná i dříve.. ale protože jste BOHUŽEL nepřišla na začátku ani na konci zúčtovacího období, až vám přijde faktura, bude tam ještě účtována část tarifu stávajícího"... Proč pánovi nevěřit?... proto jsem podepsala smlouvu na další dva roky (odteď ten čas budu pečlivě sledovat) a čekala na účet za telefon... Co vám budu povídat, byla to tentokrát pěkná pálka, ale byla jsem s tím smířená a automaticky očekávala, že příští složenka už bude vypsána na menší částku. Jaké bylo ale moje překvapení, když jsem v srpnu vytáhla ze schránky obálku a v ní se na mě "smál" účet na 900Kč (vždycky jsem platila max. 300 - no jo, tak jsem šetřivý sociál) a v kolonce "tarif" byl udán stále O2 SMS. Poté co jsem se trochu uklidnila z prvotního šoku a došla mi sprostá slova, kterými bych mohla tuto společnost ještě počastovat, sedla jsem si k internetu (díky za něj!) a sepsala jsem reklamaci. Na radu mého bratra (který má jako hypotékař s dopisy tohoto typu bohatou zkušenost) jsem zaměnila slovo "prosím" za "žádám" a vytmavila jim celou situaci a svoje požadavky. Neopomněla jsem ani hru na citečky a zdůraznila, že jsem chudý student a nemám tolik peněz na to, abych mohla živit obrovské korporace, které neplní podmínky smlouvy... :)

Jak to dopadlo - během týdne mi přišla opět sms, že moje reklamace byla "vyhodnocena jako oprávněná" a že mi O2 zasílá na moji adresu novou fakturu. Za pár dní jsem šla na poštu zaplatit účet za telefon v hodnotě 250 Kč...

A ponaučení?

Nenechat si nic líbit (nebo chcete-li lidověji Nenechat si srát na hlavu) - tyhle společnosti mají beztak peněz že neví co s nimi.
Všechno vyžadovat a naopak podávat písemně, protože jinak se ničeho nedovoláte a (opět cituji svého bratra) "co není na papíře/v mailu jakoby neexistovalo".
Nebát se nějaké výhrůžky - samozřejmě v mezích slušnosti, nemyslím abyste jim napsali, že pokud vám nevyhoví, přijdete tam všechny postřílet

Ale úplně nejdřív si vše překontrolujte a promyslete si, jestli je vaše žádost/stížnost/reklamace apod. oprávněná a můžete to něčím podložit, jinak se taky může snadno stát, že uděláte blbce akorát tak ze sebe
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Alfons Koukol Alfons Koukol | 20. září 2010 v 15:01 | Reagovat

Měla si zveřejnit dopis jako inspiraci pro ostatní:o)))

2 The Truth The Truth | 20. září 2010 v 20:29 | Reagovat

[1]: Nene, ještě by mě poznal nějaký pracovník O2 a poslali by mi za to větší účet za telefon 8-)

3 crizzle crizzle | Web | 7. září 2016 v 9:06 | Reagovat

nejlepsi pujcka praha O_O

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama