"Nemůže-li pravda býti projevena bez pohoršení, lépe je přijmouti pohoršení, nežli pustiti pravdu." Jan Hus 

Veselá historie s O2, Part II.

14. října 2010 v 20:16 | The Truth |  Ostatní
Asi před měsícem jsem psala článek (celé znění najdete zde), který se týkal mých peripetií s novým tarifem, vyúčtováním a následnou reklamací. Už by se zdálo, že celý příběh skončí happy endem a můžu ji pokládat za uzavřenou záležitost, ale nedávno jsem se přesvědčila (nebo spíše společnost O2 mě přesvědčila), že to tak není.

Přišlo mi totiž vyúčtování za další zúčtovací období. Jelikož jsem očekávala, že tarif je už konečně ten, který byl dohodnut (v červnu!) ve smlouvě , částka k zaplacení mi vyrazila dech - necelých 700 Kč. Na základě předchozí zkušenosti jsem se okamžitě dala do bližšího zkoumání a samozřejmě jsem našla nesrovnalosti. V kolonce "měsíční paušál" byly uvedené dvě částky (jakoby za dva paušály) a v poznámce pod tím jsem se dočetla, že "tarif byl změněn v průběhu zúčtovacího období". Nevěřila jsem vlastním očím. Jak mi mohou změnit tarif v průběhu zúčtovacího období, když podle nového (smluveného) tarifu mi minulý měsíc posílali přeúčtování? Nebudu přehánět, když napíšu, že jsem se v tu chvíli cítila jako blbec, který přiletěl z nějaké cizí planety a mluví neidentifikovatelným jazykem... Ale nenechala jsem se odradit, usedla jsem k počítači, sepsala další reklamaci a rozhodla se, že složenku nezaplatím, dokud nebude celá věc vyřešena. Za týden mi přišla sms ve znění "Dobrý den, reklamace vyúčtování linky ........ je neoprávněná, ale v rámci vstřícnosti reklamaci uznáváme. Na Vaší fakturační adresu zasíláme daňový dobropis. S pozdravem O2."

Jak vidíte, tohle už není ani vtipné, přemýšlím, že jim ještě napíšu, že bych chtěla vědět z jakého důvodu považují moji reklamaci za neoprávněnou... anebo jim pošlu děkovný dopis za jejich profesionalitu a naprostou oddanost zákazníkovi?
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama