"Nemůže-li pravda býti projevena bez pohoršení, lépe je přijmouti pohoršení, nežli pustiti pravdu." Jan Hus 

Horor jménem EPSON SX125, Part II.

28. ledna 2011 v 14:35 | The Truth
Tak vám sdělím, jak dopadla ta veselá historka s mojí tiskárnou (navazuje na článek zde). Zkusili jsme s bratrem tiskárnu reklamovat na základě informace ze Sdružení ochrany spotřebitelů, že pokud má výrobek neočekávanou vlastnost, která není uvedena v popisu u prodejce, je možné jej vrátit a požadovat odstoupení od smlouvy. Načež jsme vzali tiskárnu a odnesli jí na pobočku prodejce, kde nás zaměstnanci, po vyložení našeho požadavku, zaobaleně vyfákli slovy: "hm, ale to je přece normální... to by se do toho popisu pak muselo psát všechno" (jasně, proč by se to do popisu výrobku uvádělo, když by si ho potom nikdo nekoupil), nicméně pak nám bylo sděleno, že reklamaci mohou sepsat a poslat (i s tiskárnou) na posouzení do Prahy, na které mají 30 dnů, a telefonicky informují o výsledku. Potom ještě horečně dodali "ale do Vánoc to určitě bude vyřešené". Jelikož se tahle celá komédie odehrávala 1. prosince, a my nejsme žádní naivové, bylo nám jasné, že o osudu naší tiskárny se dozvíme nejdříve po Silvestru.

Nedozvěděli. 3. ledna už jsem byla trochu neklidná a o týden později už pěkně nasraná a tak jsem se rozhodla napsat této úžasné firmě, jestli by mi milostivě mohli oznámit, jak to s mojí reklamací vypadá. Nemilostivě mi odepsali, že reklamace byla zamítnuta a výrobek si mám vyzvednout na pobočce v mém městě. Prostě "polib si prdel a pak jí zvedni a dojdi si pro tu blbou tiskárnu". Prdel jsem zvedla ještě o další týden později (jelikož je ta tiskárna opravdu blbá tak mi bylo jedno, jestli se bude válet někde na prodejně nebo u mě doma). Na pobočce jsem si vyzvedla zaprášenou krabici s tiskárnou, která vypadala úplně stejně jako když jsme jí nesli na tu reklamaci, a tak pochybuji, že se do té krabice vůbec někdo díval, nebo jestli vůbec na tom výletě v Praze byla. Kdybych si v tom obchodě ještě někdy chtěla něco koupit a následně to reklamovala, pošlu jim v krabici psí hovno, ať se v tom hlavním městě také pomějou.

A důvod neuznání reklamace? Jedna jediná věta: Jedná se o vlastnost tiskárny, proto byla reklamace zamítnuta... (rozuměj: "ani jsme se na tu tiskárnu nepodívali, nechtělo se nám to moc řešit a tak jsme tam prostě napsali to, co vám řekli na naší pobočce... jo ... a ... polib si prdel"). Asi tam nebudou moc zdatní zaměstnanci, když vymýšleli takovouhle "větu" více jak měsíc, anebo ztratili manuál "Jak vyjebat se zákazníkem" pro firmy zabývající se prodejem a poskytováním služeb.. Tomu se říká marnost nad marnost.

Kdybyste někdo nevěděl co s penězma, napište mi, mám doma jednu SUPERtiskárnu.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 hry-online-zdarma-superhry hry-online-zdarma-superhry | Web | 8. července 2011 v 5:42 | Reagovat

Chceš vyhrát Minibike, R/C model Ferrari, originální hru COD:Black Ops nebo MP4 přehrávač ? Koukni se na http://raketka.cz/soutez-c.-1 a zůčastni se letní soutěže raketka.cz

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama