"Nemůže-li pravda býti projevena bez pohoršení, lépe je přijmouti pohoršení, nežli pustiti pravdu." Jan Hus 

Nejblbější "argumenty"

27. ledna 2012 v 13:39 | The Truth
To, že jsem nepřítel sociálních sítí je z některých mých článků určitě jasné. Ale zkuste si v dnešní době před fejsbukem nějak uniknout - nejde to! Ze všech stran slyšíte kdo na fejsbuku, co, s kým, jak, proč a tak dále. Kromě toho vás všude bombardují větou "pokud chcete (slevu, naše výrobky, prostitutky) najdete nás na fejsbuku". No a když teda ten fejsbuk nemáte, tak jste prostě v prdeli. Neandrtální chudáček, který má ze života úplné hovno, protože nemůže sledovat ty kůl a super hustý fotky, jak si ostatní užívají života - chlastaj, chodí na párty a prožívají pseudonešťastné lásky. A závislost na sebe nenechá dlouho čekat - jako vždy - člověk je totiž tvor nestálý a nemá skoro žádnou silnou vůli.

No, ale kdybyste se vy fejsbukáři bláznivý alespoň přiznali, že jste fejsbukáři bláznivý. Pokaždé, když se někoho zeptám, jestli má fejsbuk, dostane se mi několik odpovědí, které se opakují neustále dokola - stejně jako když se někoho zeptáte, proč si myslí, že ty komunisti byli tak strašný a oni se zmůžou jenom na odpověď "stály se fronty na banány a nikdo nemohl cestovat", bla bla.

Ještě se mi nestalo, aby odpovědí na dotaz ohledně vlastnictví profilu na fejsbuku někdo pronesl jednoduché a stručné "ano", případně "jo" (nebudeme si hrát na intelektuály). Pokaždé je to "jo, ALE..." a nastává plocha pro ty "argumenty":

  • jo, ALE mám to jenom kvůli škole, abych se dozvěděl/a co bylo za úkol nebo jestli něco neodpadlo
    Není to zvláštní? Většinou když do školy chodím a nemám to všechno, lidově řečeno, v prdeli, tak přece musím vědět, co se tam ten dělo a jestli po mně někdo nechtěl úkol a podobně nebo ne? Případně se na to můžu zeptat nějakého spolužáka osobně. Stejně tak existují i internetové stránky každé školy, kde se nepřítomných učitelech a podobně dozvíte taky. Anebo prostě zvedněte telefon a na odpadající předměty se prostě zeptejte.
  • jo, ALE založila jsem si ho jenom kvůli kamarádům, se kterýma se už nevidim/nestýkám - abych viděl/a, co dělají, jak žijí a tak...
    Pokud se s někým nevidím a nestýkám, tak asi proto, že mě ten člověk zase až tak nezajímá, tak proč by mě měly zajímat jeho fotky a přiteplalé statusy?
  • jo, ALE jen abych se dozvěděla, co se kolem děje
    Sakra, to už se neumíme bavit s nikym tváří v tvář? A opravdu vás zajímají všechny ty sračky, které si na fejsbuk všichni dávají?
  • jo, ALE jen proto, že ho mají všichni a já pak se s těma lidma nemam o čem bavit
    Toto je argument roku - dělám něco, protože to tak dělají všichni. Protože jsem úplnej dement bez vlastního názoru. A bodejť byste se měli o čem bavit, když pořád jen dřepíte u počítače a všechno si vykecáte přes fejsbuk.
  • jo, mám tam profil ALE vůbec tam nechodím
    Proč si teda zakládám profil na nějaké bláznivé sociální síti, když tam nechodím?
A jaký "argument" mi nabídnete vy?
 

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 signoraa signoraa | Web | 27. ledna 2012 v 13:48 | Reagovat

"Ksichtknížku" nemám a přesto žiju úplně pohodově. :D

2 EN EN | Web | 27. ledna 2012 v 13:49 | Reagovat

Nesouhlasim, to, že to na tebe všude křičí, neznamená, že tupě půjdeš a profil na FB si založíš nebo snad, že se budeš cítit jako ten blbeček. Ano, možná ten pocit v tobě chtějí vzbudit, reklama má za cíl manipulaci, ale vnutit ti tento pocit nemohou. Je na každém čemu podléhá.

3 Teris Lowen Teris Lowen | Web | 27. ledna 2012 v 13:57 | Reagovat

Já facebook mám, ale moc tam nechodím, realita je lepší...

4 Penny Penny | E-mail | Web | 27. ledna 2012 v 14:00 | Reagovat

můj argument?? Měla sem facebook - byla to kravina - nemám facebook - stále žiju
Podle mě jedinej důvod proč bejt na facebooku je když se vám odstěhuje kámoška do švédska. :-( ale stejně je lepší skype :-)

5 protivsem protivsem | 27. ledna 2012 v 14:11 | Reagovat

[2]: Já ale nikde nepíšu nic o tom, že by si fejsbuk měl někdo zakládat 8-)

6 ClaireEvans ClaireEvans | Web | 27. ledna 2012 v 14:45 | Reagovat

jasný :-)každý máme svůj názor! :-) Já facebook mám, no a co? :-)Je jasný, že se bez něčeho takového žít dá. To vám všichni, kdo mají facebook, připadají špatní?! :-) Ale ne všichni jsou takový, jak tu popisujete. Někdo to má totiž ještě stále v hlavě srovnané!! :-D

7 Mr.Fugie Mr.Fugie | Web | 27. ledna 2012 v 15:48 | Reagovat

Jo, taky facebook přímo nemiluju, ale vážně nemám ráda lidi, kteří si prostě myslí, že na FB už není nikdo normální, jsou tam jen ty tupý hlavy s vyšpulenou držkou ;) A proč bych nemohla mít FB proto, abych si pokecala s kámoškou/kýmkoliv, protože se s ní nestýkám ? Co takhle ségra v naprosto jiný zemi ? Mám radši provolat majlant ?  Co takhle, že ty lidi prostě dělí ta dálka a jezdit za sebou nejde jen tak ? ;)

8 protivsem protivsem | 27. ledna 2012 v 16:00 | Reagovat

[7]: Jasně, další argument "dálka", určitě si tolik lidí zakládá fejsbuk jenom kvůli tomu, že je dělí dálka? Proč teda nevyužijí skype? 8-) ... a když se s někým nestýkám tak je to většinou proto, že asi nemám důvod se s ním stýkat (takže ani bavit, ne?)... a pokud máš potřebu s někým pokecat, tak proč s ním nejdeš ven, ale radši s ním meleš přes fejsbuk? To nechápu ???

9 Mr.Fugie Mr.Fugie | Web | 27. ledna 2012 v 16:05 | Reagovat

Ne, nezakládám si facebook jen kvůli dálce, zakládám si ho kvůli těm všem kámošům. A proč do toho motáš skype ? To je jak kdybych se zeptala, proč si nenainstaluješ icq...Ježiši..Nestýkám se s nima asi protože se nemůžu jen tak sbalit a odjet si na konec republiky, je jasný, že si spolu dáváme srazy, ale ne každej den, ne snad ?? Já zas nechápu tu tvojí logiku a tu nesnášenlivost všech těch, co mají facebook..

10 protivsem protivsem | 27. ledna 2012 v 16:19 | Reagovat

[9]: Skype byla narážka na tohle "Co takhle ségra v naprosto jiný zemi? Mám radši provolat majlant?" - tak ti ukazuju, že jsou i jiné možnosti. A jinak ti ten článek vysvětlím jednodušeji - není tam žádná zmínka o tom, že nesnáším všechny, kdo mají fejsbuk (to bych pak musela nesnášet asi tak 80% svého okolí - to je ta "logika", víme?). Pozastavuji se jen nad jedinci, kteří si fejsbuk založí a pak se vymlouvají těmihle "ale", aby to vypadalo, že je ten fejsbuk vlastně štve a nechtějí jít s davem, ale profil mají, protože je k tomu donutily nějaké vnější okolnosti. A to, že si tenhle článek někdo vztáhne na sebe a snaží se dokázat, že zrovna on je ta výjimka, která je vlastně úplně v pohodě a má to v hlavě srovnaný a fejsbuk má úplně kvůli samozřejmým důvodům, které já, pisatel článku, rozhodně nemůžu pochopit, se tím pádem sám zařazuje do této skupiny "rádoby argumentujicích". Ha ha ha

11 Mr.Fugie Mr.Fugie | Web | 27. ledna 2012 v 16:26 | Reagovat

No tak, myslím že to už je celkem jedno, jestli skype, nebo FB, nebo cokoliv jinýho. Ale odsuzuješ je, když řeknou nějaký z těhle argumentů, ale co když je to prostě pravda. Kdyby si byl v jejich situaci, chápeš to. Ale jo, já zase odsuzuju ty spamery, "lehký holky" co se fotí v podprdě jen proto, aby měli co nejvíc lajků a další individua. Jo, chápu, ty mě řadíš do tý skupiny "rádoby arigumentujících", ale nejsi třeba ty náhodou ten, co má facebook s maximálně 35 přáteli a proto odsuzuje ty ostatní ? ;)

12 protivsem protivsem | 27. ledna 2012 v 16:38 | Reagovat

[11]: Asi o tobě napíšu článek, tohle je na dlouho 8-) Nejdřív se rozčiluješ nad tím, že k fejsbuku zařadím skype a teď je to jedno? Zajímavé... V jaké situaci myslíš? V situaci toho, že nedokážu komunikovat s lidmi, hledat informace a žít bez sociální sítě? To snad nemůžeš myslet vážně. Když se s někým chci bavit, prostě si na něj udělám čas a sejdu se s ním tváří v tvář. Ale chápu, že pro mnoho lidí je to moc složité a komplikované. Profil na fejsbuku nevlastním, nemám ani potřebu se s ostatními předhánět kolik stovek pseudopřátel bych si tam mohla přidat (kdybych nebyla neandrtálec a ten fejsbuk si teda pořídila). Jsem totiž náročná a ráda se bavím s lidmi z masa a kostí :-)

13 Mr.Fugie Mr.Fugie | Web | 27. ledna 2012 v 18:47 | Reagovat

Jo, protože nechápu, proč do toho najednou prostě taháš skype. Kolikrát to mám říkat, v situaci, že máš kamaráda na druhým konci republika, ne-li ještě dál..Jo, mě je taky uplně fuk, kolik mám přátel, já tam mám tolik přátel, kolik znám a kolik tam mít chci, nepřidávám si tam žádný neznámý, nebo fejky..A víš co ? Jsi nejnetolerantnější člověk s kým jsem měla tu čest si psát, alespoň tak zníš, jak furt píšeš o tom, že se nikdy nepodřadíš k tomu, aby si byla na fejsu a že lidi co ho mají jsou prostě strašný dementi, co mají komplexy sami ze sebe..A neříkej že to tak není, já už si o tobě názor udělala a tímhle končim, nehodlám se tady rozčilovat touhle debatou, která prostě nikam nevede..;)

14 protivsem protivsem | 27. ledna 2012 v 19:46 | Reagovat

[13]: :-D  :-D  :-D Nechápu, proč se tak rozčiluješ kvůli jedinému článku a vážně jsi mě pobavila tím, jak jsi přesvědčená o tom, že mi vidíš do hlavy. Myslím, že by sis měla přečíst tento článek: http://nemoc.blog.cz/1112/nejhorsi-vanoce-v-zivote-2-cast

15 Mr.Fugie Mr.Fugie | Web | 27. ledna 2012 v 20:14 | Reagovat

[14]: :Já se rozčiluju kvůli tomu, jak všechny odsuzuješ. Nic si nebudu číst, stačí přejet očima a vidíš, o co tam jde ;D A jo, udělala jsem si o tobě hned názor  a ten já změnit nehodlám, kámošky by z nás stejně nebyly :D :D Takže papa :D

16 ClaireEvans ClaireEvans | 27. ledna 2012 v 20:29 | Reagovat

[10]: no bezva! :-D znamená to, že tu odsuzuješ všechny. Jak jsi napsala: A to, že si tenhle článek někdo vztáhne na sebe a snaží se dokázat, že zrovna on je ta výjimka, která je vlastně úplně v pohodě a má to v hlavě srovnaný a fejsbuk má úplně kvůli samozřejmým důvodům, které já, pisatel článku, rozhodně nemůžu pochopit, se tím pádem sám zařazuje do této skupiny "rádoby argumentujicích" :-D promiň, ale musí mít snad každý nějaký argument? Nevím teda. Když ti to tak vadí tak se do nás blbých, divných a neormalních nenavážej :-D

17 Kate Kate | Web | 27. ledna 2012 v 20:49 | Reagovat

Hele vy všichni, nechte si ty kecy. Mám ten samej postoj a hodně lidí mě kritizuje, že jsem "příliš negativní". Ne, my na to jen nahlížíme reálně a globálně. Říkáte, jak byste si ho klidně smazali, že ho vlastně máte jen tak, ale kdyby se tak stalo, vaše vůle by to nevydržela. Moje ano, a lituju toho, že jsem si ho vůbec zakládala, když vím, že všechna ta data nejsou doopravdy smazaná a všechno je pořád tam. Tohle je to špatné na té síti, sbírá o lidech informace a snaží se je natahat zpátky tím, že nevymaže profil hned, ale až po 14ti dnech. Je to vše zas a jen byznys, už si to uvědomte a zkuste někdy icq nebo skype, určitě se jim po vás už stýská...

18 ClaireEvans ClaireEvans | 27. ledna 2012 v 21:49 | Reagovat

Ježiši :-D člověk by se měl na všechno dívat z obou stran. Snažit se vidět jak klady, tak i zápory. :-)Nikdo z nás tu ale neřekl, že to je naprosto dokonalý, jasný snad, že má všechno i nevýhody. Pište si co chcete. :-D Jenom ne všichno jsou stejní! Jako byste říkali, že všichni kuřáci jsou hloupí a horší, než nekuřáci. :-)

19 Pan Pštros Pan Pštros | 30. ledna 2012 v 12:22 | Reagovat

[15]:

[18]:

Vyndejte si hlavu z prdele. Člověk musí vidět i negativa - a jestli čekáte, že se z toho vašeho fejsbuku každej posere a všichni ho budou velebit, tak si tam založte nějakou skupinu, kde si o tom budete moct psát a nebuzerujte lidi, který na to mají jinej názor než vy. Když neumíte přijmout odlišný postoje, tak žádný články nečtěte a jděte se radši rozplývat nad seznamem vašich přátel (ať jich tam nemáte max. 35, chudáčci").

20 protivsem protivsem | 30. ledna 2012 v 15:07 | Reagovat

[15]: Asi je to zvláštní, ale já si na blogu "kámošky" nehledám, protože to by mohl počet mých pseudokamarádů na mém imaginárním fejsbuku vzrůst také na více než 35 a to by poškodilo mojí imidž, viď 8-)

21 ClaireEvans ClaireEvans | Web | 2. února 2012 v 18:25 | Reagovat

[19]:Aha! Nevím kdo tady koho uráží! :-) Jeiš a co jsem asi řekla. Říkám, že se to musí vidět z obou stran!A vy je snad přijmout umíte? Že to tak nevypadá.Víte, všichni, co mají facebook, se nemusí chovat jako ti někteří trapáci, ne všichni mají fotky ve spodním prádle a nejsou tak blbí, jak si tu každý myslí...

22 Sylvana Raven Sylvana Raven | Web | 29. února 2012 v 13:12 | Reagovat

Můj argument:  žiju bez facebooku. A (relativně) šťastně.

23 Hubert Hubert | Web | 17. dubna 2012 v 15:58 | Reagovat

Baví mě rýpání do lidí. FB mi dává možnost do ních rýt, aniž bych se s nimi musel stýkat! A je hodně zábavné sledovat, že i když člověka otravujete sebevíc... on si vás stejně z těch přátel nesmaže. Pouze se občas sníží k tomu, že si smaže status, pod kterým jsem mu nechal neprůstřelnou narážku :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama